Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ευχαριστήρια επιστολή του Διαιτητή Βασ. Τακόπουλου

Λόγω της μετάθεσης μου στην Λάρισα και το πέρας των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων  στον νομό Ευβοίας (Σκύρος ) , ολοκληρώθηκαν και οι διαιτητικές μου υποχρεώσεις για τις αγωνιστικές περιόδους 2013-2014 και 2014-2015 με την ΕΠΣ Ευβοίας και έφτασε η ώρα να κλείσει αυτός κύκλος στην επαγγελματική και διαιτητική μου διαδρομή.
Για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω για την άριστη συνεργασία που είχα καθ όλη την διάρκεια αυτής της  διετίας όλους τους συναδέλφους διαιτητές που με βοήθησαν αρκετά να προσαρμοστώ στο ιδιαίτερα υψηλό αγωνιστικά και διαιτητικά επίπεδο του Πρωταθλήματος Ευβοίας  και που μέσα από αυτήν την συνεργασία έγινα καλύτερος διαιτητής και παράλληλα και πιο σημαντικό καλύτερος άνθρωπος.
Επίσης ευχαριστώ όλα τα μέλη του Δ.Σ της Ε.Π.Σ. Ευβοίας και Σ.Δ.Π. Ευβοίας  και ιδιαίτερα όμως  τα μέλη της Ε.Δ   Καρατζά Χαραλάμπο και Μαργαρίτη Χρύσα για την συνεισφορά τους και την αμέριστη συμπαράσταση τους όλο αυτό το χρονικό διάστημα καθώς  βεβαίως και τον πρόεδρο της Ε.Π.Σ Ευβοίας κ. Ιωαννη Παπακωνσταντίνου για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου από την πρώτη μέρα  και όλο αυτό το χρονικό διάστημα των δύο ετών.
Τέλος, θα ήθελα να ευχηθώ  στις ομάδες της Ευβοίας καλή συνέχεια με επιτυχίες και στους συναδέλφους διαιτητές κάθε επιτυχία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.