Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Γιάννης Ντέντης: Ευχαριστώ τον τέως προπονητή μου και τη νέα μου ομάδα


Χρωστάμε στους φίλους του EviaGoal μια μίνι συνέντευξη από τον Γιάννη Ντέντη, τον… «βραχύσωμο – ταχυπόδαρο» (όπως συνηθίζουμε να τον αποκαλούμε) παίκτη της ΑΕΚ Νέου Πύργου που μεταγράφηκε στον Ηρακλή Ψαχνών.

Ο Γιάννης βρέθηκε στο χωριό του και είχαμε την ευκαιρία να μας πει δυο λόγια για την ποδοσφαιρική του συνέχεια.
Εμείς είπαμε πολλά με το Γιάννη, αλλά θα επικεντρώσουμε τα γραφόμενα σε αυτά που ήθελε κυρίως να τονιστούν μέσα από τη σελίδα μας:

«Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον πρώην προπονητή μου, τον Βαγγέλη Μπεκάκο, γιατί είναι αυτός που με βοήθησε να κάνω το επόμενο βήμα. Δυστυχώς για μένα, άργησε να βρεθεί στο δρόμο μου και στη ζωή μου.
Θέλω όμως να τον ευχαριστήσω κυρίως γιατί έμαθα από αυτόν πάρα πολλά, όχι μόνο στο ποδοσφαιρικό αγωνιστικό κομμάτι, αλλά και σε άλλα πολλά εκτός ποδοσφαίρου και γηπέδων.

Όσον αφορά τη μεταγραφή μου στη νέα μου ομάδα, τον Ηρακλή Ψαχνών, θέλω να τονίσω πως μου έχει δοθεί η ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα Σύλλογο με μεγάλη ιστορία και με βαριά φανέλα.
Όσον αφορά εμένα, θα προσπαθήσω να δώσω το καλύτερο κομμάτι του εαυτού μου και να βοηθήσω την νέα μου ομάδα να έχει όσο γίνεται πάντα, να έχει την πιο καλή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα».