Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Παραίτηση βόμβα του Αθ. Στρατή προέδρου του Ολυμπιακού Χαλκίδας

Διάλεξα τη σημερινή ημέρα να ανακοινώσω την παραίτηση μου από τη θέση του προέδρου του αγαπημένου μου Ολυμπιακού γιατί πιστεύω ότι θα βλάψω λιγότερο την ομάδα, από ότι αν το έκανα πιο νωρίς. Νιώθω ότι άνθρωποι σαν εμένα δεν έχουν τα "προσόντα" να ηγούνται αυτού το πολύ μεγάλου σωματείου.

Όταν δεν μπορείς να ακολουθήσεις τους "κανόνες της πιάτσας", όταν δεν μπορείς να προστατέψεις την ομάδα από τα μακριά παλτά και κάποιους που κάθε χρόνο έχουν τον τρόπο τους, πρέπει να κάνεις στην άκρη. Αποκυρύφωμα σε όλα αυτά ήταν και η αφόρητη πίεση που μου δημιούργησαν όλο το καλοκαίρι άνθρωποι που έχουν μάθει αλλιώς.

Όταν αναγκάζεσαι να κλείσεις ακόμα και το επαγγελματικό σου τηλέφωνο, όταν όλη αυτή η πίεση αγγίζει και την οικογένεια σου τότε είναι μονόδρομος. Σε αυτή την ομάδα έδωσα πολύ από την ψυχή μου και αρκετά χρήματα. Το δεύτερο νέος είμαι και θα το αναπληρώσω, το πρώτο όμως πονάει.

Μένω ως απλό μέλος του ΔΣ χωρίς αρμοδιότητες και εκπληρώνοντας στο ακέραιο ότι υποχρεώσεις έχω αναλάβει. Ζητώ συγγνώμη που θα το μάθουν από τα ΜΜΕ πρώτα, αλλά πάλι δεν θα με κατάφερναν ν' αλλάξω την απόφαση μου.

Σας ευχαριστώ
Αθανάσιος Στρατής