Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Παραίτηση -αποχώρηση του Προπονητή των Κοσκίνων Σ Νικολάου


Με δάκρυα στα μάτια και συγκίνηση έχω πάρει οριστικά την απόφαση να φύγω σήμερα από την αγαπημένη μου ομάδα την ομάδα του Α.Ο.ΚΟΣΚΙΝΩΝ.
Πέρασα καλές και κακές στιγμές οι πιο πολλές καλές και αυτές θέλω να  θυμάμαι πάντα.
Ότι αρχίζει ωραίο τελειώνει με δάκρυ.
Δυστυχώς ήρθε η ώρα να φύγω γιατί πρέπει στη ζωή να ξέρουμε πότε κάποια πράγματα πρέπει να τελειώνουν.
Οι λόγοι είναι:

1, Ότι στεναχωρήθηκα που τα παιδιά του χωριού έφυγαν για άλλες ομάδες και δεν ήταν δίπλα μας και μάλιστα σε παιχνίδια που η ομάδα έχανε έκαναν χαρά και ο ένας πίεζε τον άλλο να μην έρθει στην ομάδα και να πάρει το δελτίο του να φύγει, όπως και έγινε.

2, Η τιμωρία μου που είναι άδικη από την ΕΠΣΕ Ευβοίας γιατί όπως λέει στο φύλλο αγώνα ο κύριος Λάμπρου μετά το παιχνίδι με την Ερέτρια που με απέβαλε άδικα ότι είχα σηκωθεί  από τον πάγκο της ομάδας μου και έδωσα οδηγίες στους ποδοσφαιριστές της ομάδας μου και γι αυτο το λόγο τιμωρήθηκα ένα μήνα από την ΕΠΣ Ευβοίας την ώρα που η ομάδα μου έδινε μάχη σωτηρίας, πραγματικά τους ευχαριστώ γιατί με αυτό με αναγκάζουν να απομακρυνθώ απο τα γήπεδα της Εύβοιας  και μάλιστα όταν δύο απο τους παράγοντες της ΕΠΣΕ ο κύριος Δαφνής και ο κύριος Τσεκούρας ήταν στο γήπεδο και μου έδωσαν συγχαρητήρια μετά το τέλος του αγώνα για την συμπεριφορά μου.
Αγαπώ το ποδόσφαιρο, αγαπώ να υπηρετώ το ποδόσφαιρο αλλά όταν τιμωρούμε άδικα και για τόσο καιρό  ( ένα  μήνα ) αυτό με προσέβαλε τόσο σαν άνθρωπο αλλά και σαν επαγγελματία.

3, Τα λάθη όλων μας, ο κάθε ένας ας αναλογιστεί τις ευθύνες και τα λάθη του τόσο το καλοκαίρι όσο και το Δεκέμβριο που δόθηκαν όλα τα δελτία στους ποδοσφαιριστές για άλλες ομάδες και η ομάδα δεν είχε ούτε αλλαγή να κάνει.
Αυτό με στεναχώρεσε πολύ γιατί σέβομαι τον εαυτό μου, την ομάδα μου, τους ποδοσφαιριστές μου που έδιναν την ψυχή τους κάθε παιχνίδι και την ιστορία μας.

4, Επαγγελματικοί λόγοι
Ευχαριστώ πάνω απο όλα τον πρόεδρο και  τη διοίκηση που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε την ομάδα και στο τέλος του πρώτου γύρου τη ποδοσφαιρική περίοδο 2015-2016 όπου η ομάδα είχε 8 βαθμούς και πετύχαμε να τερματίσουμε στην 6η θέση της βαθμολογίας με 33 βαθμούς.
Την επόμενη χρονιά 2016-2017 γράψαμε ΙΣΤΟΡΙΑ με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο της ομάδας μας στα σαλόνια των μεγάλων για πρώτη φορά στην ιστορία μας.
Το 2017-2018 η ομάδα ξεκίνησε πολύ καλά και μάλιστα στα πρώτα παιχνίδια ήταν στις πρώτες θέσεις τις βαθμολογίας και μετά απο κάποια λάθη όλων μας η ομάδα τελικά έκανε βαθμολογικά μια άσχημη πορεία όμως και ηρωική γιατί ήμασταν 11 ποδοσφαιριστές (λιοντάρια) κάθε παιχνίδι και όταν είχαμε τραυματισμό συνεχίζαμε με 10 ποδοσφαιριστές, χωρίς την στήριξη του κόσμου των Κοσκίνων και των παιδιών του χωριού μας  που ήθελαν η ομάδα να πέσει κατηγορία και ήθελαν όλοι να φύγουν να πάνε σε ομάδες των γύρο χωριών.
Το μεγαλύτερο ευχαριστώ όμως στους ποδοσφαιριστές μου που με αγάπησαν και με στήριξαν και στις καλές και στις κακές στιγμές και έμειναν δίπλα μου απο την πρώτη μέρα μέχρι και το τέλος. Αυτοί δεν είναι άλλοι απο : ΒΛΑΧΟ  ΓΕΩΡΓΙΟ, ΚΟΚΚΑΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟ που ήταν μαζί μου σε όλο αυτό τον αγώνα και στην προσπάθεια μας.
Μάγκες σας ευχαριστώ μέσα απο τη καρδιά μου και τώρα που τα γράφω  αυτά τα γράφω  με δάκρυα στα μάτια μου γιατί σας έχω σαν οικογένεια μου.

Επίσης ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε παίχτες σημαίες του Ευβοικού ποδοσφαίρου που ήταν μαζί μου όλο αυτό το διάστημα και μας βοήθησαν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος την χρονιά που πέρασε και κάποιοι άλλοι  στην προσπάθεια μας φέτος να μίνει η ομάδα στην Α΄κατηγορία  κάποιοι απο αυτούς  έφυγαν για άλλες ομάδες και κάποιοι άλλοι  ήταν μαζί μας την φετινή χρονιά μέχρι και σήμερα.

Ευχαριστώ τον βοηθό μου Παναγιώτη Αριστείδου (ΤΑΚΗ) που ήταν πάντα μαζί μου και δίπλα μου και πολλές φορές κλάψαμε παρέα, τσακωθήκαμε, αγαπηθήκαμε και ξενυχτήσαμε στο τηλέφωνο αναλύαμε τους αντιπάλους και συζητούσαμε τα πάντα.

Τέλος  για να μάθει και ο κόσμος την αλήθεια την χρονιά αυτή παραιτήθηκα το Δεκέμβριο και μετά επέστρεψα, ( ΟΧΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ) γιατί στο παιχνίδι με το Αυλωνάρι όταν χτύπησε ποδοσφαιριστής της ομάδας δεν είχαμε ποδοσφαιριστή να τον αντικαταστήσουμε και αυτό με έκανε να ντρέπομαι σαν προπονητής και σαν άνθρωπος που ασχολείται με το ποδόσφαιρο και  να να θέλω να φύγω. Μετά απο συνομιλία με φιλικό μου αθλητικό παράγοντα (όχι απο Κόσκινα ) και με την γυναίκα μου  που είναι απο τα Κόσκινα
και ενώ ήξερα ότι η ομάδα θα έχει αυτή την κατάντια επέστρεψα πίσω να βοηθήσω και να προσπαθήσω η ομάδα να μην διαλύσει γιατί ενώ δεν είχα πάρει ποτέ ούτε και ένα ευρώ μετά θα τα έριχναν όλα σε μένα ότι έφυγα και τους άφησα και γιαυτό και διέλυσε η ομάδα και επειδή την ομάδα την αγαπάω πιο πολύ από πολλούς (Κοσκιναρέους)  που είναι και από το χωριό Κόσκινα επέστρεψα για να βοηθήσω.Έκανα πιστεύω ότι μπορούσα με το υλικό που είχα στα χέρια μου και μάλιστα προπόνηση πολλές φορές με δυο άτομα ή και κανένα.
Δεν ρίχνω τις ευθύνες σε κανένα και ούτε θέλω να φύγω σαν εχθρός από την ομάδα, γιατί είχαμε μια καλή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια και στα λάθη που έγιναν όλοι μας έχουμε τις ευθύνες μας και ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε τα καλά πράγματα.
Η  οικογένεια μου με έμαθε να σέβομαι και τιμώ αυτό που κάνω και μου έλεγε πάντα ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου
'' Φίλα χέρι και ας είναι ξερό ''
Ότι χρειαστούν θα είμαι πάντα δίπλα τους γιατί είναι η ομάδα μου, η ομάδα της καρδιάς μου, η ομάδα που με ανέδειξε προπονητικά στο ξεκίνημα μου  και η ομάδα που πάντα θα αγαπάω.

Δεν ξέρω εάν τη νέα χρονιά θα είμαι σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα ή όχι, εάν και έχω είδη 2 προτάσεις από ομάδες τις Α΄και άλλες 2 προτάσεις από ομάδες τις Β΄που εάν αποφασίσω να πάω σίγουρα στόχος θα είναι ο πρωταθλητισμός πράγμα σχεδόν δύσκολο, αφού πρώτα το αποφασίσω γιατί έχω πολύ σοβαρούς επαγγελματικού λόγους που θέλω να απομακρυνθώ προσωρινά από την ενεργό δράση  και για όλα όσα γράφω πιο πάνω εκτός και εάν είναι κάτι πολύ καλό που να με κάνει να θέλω να συνεχίσω.

Με εκτίμηση,
Σάκης Νικολάου Αθανασίου