Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αλέξανδρος Θεοδοσίου:''Πιστός στα δημοκρατικά ιδεώδη και στις ανθρώπινες αξίες συστρατεύεται με τον Γ.Ψαθά για την νίκη''

Γεννήθηκα στην Χαλκίδα το 1957. Εισήλθα στην Σχολή Ναυτικών Δοκίμων το 1976
και αποφοίτησα το 1980 με τον βαθμό του Μάχιμου Σημαιοφόρου ΠΝ.
Παρακολούθησα όλα τα σταδιοδρομικά Σχολεία Εσωτερικού και αποφοίτησα από την
Ναυτική Σχολή Πολέμου. Είμαι απόφοιτος των σχολείων εξωτερικού Κυβερνητών
Αντιναρκικών πλοίων και Επιτελών Ναρκοπολέμου του (BE-NL Mine Warfare School) στο
ΒΕΛΓΙΟ, καθώς και κάτοχος Master of Sciences στη Διαχείριση/Εκπαίδευση Ανθρωπίνου
Δυναμικού μετά από διετή φοίτηση στο Naval Postgraduate School Monterey των ΗΠΑ.Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας μου έχω υπηρετήσει σε διάφορες μονάδες του
Αρχηγείου Στόλου μεταξύ των οποίων Αντιτορπιλικά (Α/Τ), και Ταχέα Περιπολικά
Κατευθυνόμενων Βλημάτων (ΤΠΚ) ως Αξιωματικός Επιστασιών και Διευθυντής
Διευθύνσεων, καθώς και Τρείς (3) φορές ως Κυβερνήτης Πολεμικών Πλοίων του Στόλου(συνολικά 5 έτη).Επίσης, έχω υπηρετήσει σε επιτελικές θέσεις ως Τμηματάρχης Επιχειρήσεων στο
ΓΕΝ, στον Γ' Κλάδο του ΓΕΕΘΑ, στο Πολυεθνικό Συντονιστικό Κέντρο Θαλασσίων
Μεταφορών (ΠΟΣΚΕΣΘΑΜ) στο ΓΕΕΘΑ ως 1ος Διοικητής και Ιδρυτής και Επιτελής στο
ΝΑΤΟ SHAPE ΜΟΝΣ /ΒΕΛΓΙΟ (Κλάδο Επιχειρήσεων -Ηλεκτρονικός Πόλεμος.
Έχω διατελέσει Διοικητής (Πλωτάρχης) Μοίρας Ναρκαλιευτικών (ΜΝΑ/3), Διοικητής
(Πλοίαρχος) της Μόνιμης Δύναμης Αντικαρκινικών Πλοίων (Ν/ΘΗ-Ν/Α) του ΝΑΤΟ
(SNMCMG2), και αργότερα της Διοικητής (Πλοίαρχος ) της Διοίκησης Ναρκοπολέμου
(ΔΝΑΡ) του Αρχηγείου Στόλου.Διετέλεσα Πρόεδρος Ομάδας Εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης επι 2 χρόνια
(Euroworking Group Strategic Sea Lift) και υπηρέτησα στην Ελληνική Πρεσβεία στην
Ολλανδία ως Ακόλουθος Άμυνας (ΑΚΑΜ).
Ως Ανώτατος Αξιωματικός τοποθετήθηκα Διοικητής της Υδρογραφικής Υπηρεσίας
και ως Διοικητής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων.Στις 9 Μαρ 2013, προήχθην σε Αντιναύαρχο και τοποθετήθηκα στο ΓΕΕΘΑ ως
Υπαρχηγός κατόπιν σχετικής απόφασης ΚΥΣΕΑ.
Αποστρατεύθηκα τον Μάρτιο του 2015 ως Ευδοκίμως τερματίσας την σταδιοδρομία μου με
τον βαθμό του Αντιναυάρχου (τακτικές κρίσεις), με 39 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας στις
Ε.Δ. και μου απονεμήθηκε με Προεδρικό Διάταγμα ο τίτλος του Επιτίμου Υπαρχηγού
ΓΕΕΘΑ
Έχω βραβευθεί και μου έχουν απονεμηθεί τα προβλεπόμενα για τον βαθμό μου
παράσημα και Διαμνημονεύσεις:
Ανώτερος Ταξιάρχης του Τάγματος του Φοίνικα,  Ταξιάρχης του Τάγματος της Τιμής,
 Χρυσός Σταυρός του Τάγματος της Τιμής &  Χρυσός Σταυρό του Τάγματος του Φοίνικα,
Μετάλλια Στρατιωτικής Αξίας Γ΄, Β΄ και Α΄ Τάξεως. Και οι Διαμνημονεύσεις, Ηγεσίας
Σχηματισμού Μεγάλης Μονάδας Γ' Τάξης, Ευδόκιμου Διοικήσεως Γ΄, Β' και Α΄ Τάξεως.
Οικογενειακή Κατάσταση
Είναι παντρεμένος με την Μαρίνα Θεοδοσίου και έχω τρείς γιούς που σταδιοδρομούν ως
Αξιωματικοί στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Μετά την αποστρατεία μου διετέλεσα Πρόεδρος του ποδοσφαιρικού σωματείου
Α.Ο. ΗΡΑΚΛΗΣ Ψαχνών, επί δύο (2) έτη σε δύσκολη στιγμή της ιστορικής ομάδος της
πόλης των Ψαχνών και συνέβαλα στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ευβοίας 2016-2017 και
του Κυπέλλου Υπερπρωταθλητή Ευβοίας (Supercup ) 2017.