Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Χρήστο Ανέστη

 






Χρήστος  Ανέστης


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Ανέστης Χρήστος


2. Ημερομηνία Γέννησης: 25/12/86


3. Παρατσούκλι: Λιούνμπεργκ


4. Ζώδιο: Αιγόκερως


5. Το γούρι μου: Τα παιδιά μου


6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΡΤΕΜΙΣΙΑΚΟΣ


7. Θέση που παίζω  συνήθως: Δεκάρι


8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ένωση Αρτεμισίου Γουβών, Ηρακλής Ψαχνων,  Χαλκηδόνα, Ατρόμητος, Ασπρόπυργος, ΠΑΟ  Ρούφ, Μανδραϊκός, Δάφνη Ερυθρών, Αίας Σαλαμίνας, Παναργειακός, Κύμη, ΑΕ Ιστιαίας, Ακαδημία Ιστιαίας, Αρτάκη, Ευβοϊκός Γουβών, Αρτεμισιακός, Μικτή Εύβοιας Παίδων και Νέων, Εθνική Ελλάδος Παίδων και Νέων


9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ένωση Αρτεμισίου Γουβών


10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2000


11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να γίνω επαγγελματίας προπονητής


12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: ΑΕΚ


13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Γιουβέντους


14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Κριστιάνο Ρονάλτο


15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Εμπαπέ


16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Κατεμής Γιάννης


17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Χατζηαθανασίου, Τίτο Μπιμπάι και φυσικά ο αδερφός μου, αν έπαιζε.


18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης, Θανάσης Παπακυριάκος


19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Αναγνώστου Γιάννης, Κούτσουρης Σπύρος, Βασιλόπουλος Γιώργος, και Πολύδωρος Δημητρίου


20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Σπανός Γεώργιος


21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Δάφνη Ερυθρών - Ασπρόπυργος (Δέλτα Εθνική, έβαλα 4 γκολ)


22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Έξοδος στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ με την Χαλκηδόνα


23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Χαμένο τετ-α-τετ στο 90΄  στον αγώνα Αίας Σαλαμίνας - Πλατανιάς Χανίων


24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Το ευρωπαϊκό της Ελλάδος το 2004


25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): ΑΕΚ – Ολυμπιακός το 2009.  Χαμένος τελικός για την ΑΕΚ  στα πέναλτι


26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Αρκετά καλό


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: Καλό


28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Όταν πέφτεις, επιβάλλεται να σηκωθείς


29. Αγαπημένο φαγητό: Μοσχάρι κοκκινιστό


30. Αγαπημένο γλυκό: Σοκολατίνα


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Έντεχνα


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Σφακιανάκης


33. Αγαπημένο τραγούδι: Δεν έχω


34. Αγαπημένη ταινία: «Μονομάχος»


35. Αγαπημένη σειρά: «Cobra Kai»


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: ΤΟYOTA Yaris


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Μπέβερλι


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Ιταλία, Ρώμη


39. Είμαι ενεργός στα social media: ναί


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να έχω την υγεία μου εγώ και η οικογένεια μου και να μπορέσω να εκπληρώσω της προσωπικές μου φιλοδοξίες