Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Δημήτρη Ζουζουλή

  




Δημήτρης Ζουζουλής


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Δημήτρης Ζουζουλής


2. Ημερομηνία Γέννησης: 16/2/1996



3. Παρατσούκλι: Ζούζου


4. Ζώδιο: Υδροχόος


5. Το γούρι μου: το λαστιχάκι της κοπέλας μου



6. Ομάδα που αγωνίζομαι: Αναγέννηση Μαντουδίου



7. Θέση που παίζω  συνήθως: Σέντερ φορ



8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ολυμπιακός Λίμνης, ΟΠ Αιδηψού, Ατρόμητος, Κηφισιά, Χαλκίδα, Άγιος Ιερόθεος, Σούρμενα, Άρης Πετρούπολης, Σκεπαστή



9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός Λίμνης



10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2006



11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να ευχαριστιέμαι κάθε αγώνα σαν να είναι ο τελευταίος μου



12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: ΑΕΚ



13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Ατλέντικο Μαδρίτης



14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Ροναλντίνιο



15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Καρίμ Μπενζεμά



16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Γιώργος Μανωλιάδης



17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Τίτο Μπιμπάι



18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης



19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Κωνσταντίνος Καντζούρας και Βασίλης Θαλασσινός



20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Δεν γνωρίζω



21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Το παιχνίδι με τον Ευβοϊκό Αγ. Νικολάου που σημείωσα τέσσερα γκολ και βγήκα πρώτος σκόρερ



22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Η κλήση μου στην προεπιλογή της Εθνικής Παίδων



23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Η αποχώρηση μου από τον Ατρόμητο



24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Η κατάκτηση του Euro 2004



25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Η πτώση της ΑΕΚ στην Γ΄ εθνική



26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Μέτριο



27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: Καλή



28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Κάλλιο δολερό εχθρό παρά δολερό φίλο



29. Αγαπημένο φαγητό: Καρμπονάρα 



30. Αγαπημένο γλυκό: Cheesecake



31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Ακούω τα πάντα



32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Chester Bennington



33. Αγαπημένο τραγούδι: Breaking the habit - Linkin Park



34. Αγαπημένη ταινία: Interstellar



35. Αγαπημένη σειρά: LOST



36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Toyota Yiaris



37. Αγαπημένο δίκυκλο: Beverly



38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Παντού, αρκεί να είμαι με τα σωστά άτομα



39. Είμαι ενεργός στα social media: ναί



40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να χαίρομαι την κάθε μέρα και να έχω γύρω μου ανθρώπους που με αγαπούν