Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Νίκο Μηνά (Μανίτσα)

   




Νίκος Μηνάς (Μανίτσας)


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Νίκος Μηνάς


2. Ημερομηνία Γέννησης: 27 Μαρτίου 2006


3. Παρατσούκλι: Μανίτσας


4. Ζώδιο: Κριός


5. Το γούρι μου: --


6. Ομάδα που αγωνίζομαι: Αρτεμησιακός


7. Θέση που παίζω  συνήθως: «δεκάρι» - εξτρέμ


8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Αρτεμησιακός


9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Αρτεμησιακός


10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2021


11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: --


12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: ΑΕΚ


13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Μπαρτσελόνα


14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Μέσσι


15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Μπενζεμά


16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Μάνος Φατσής


17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Δημ. Χατζηαθανασίου


18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: --


19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Γιώργος Βασιλόπουλος


20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): --


21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: το παιχνίδι με τις Γούβες, ασίστ στο 94΄ …


22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): όταν ανεβήκαμε στην Α΄ Κατηγορία


23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): --


24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): το 2018 που το πήρε η ΑΕΚ


25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): όταν έπεσε η ΑΕΚ


26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: καλό


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: καλό


28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: --


29. Αγαπημένο φαγητό: μακαρόνια με κιμά


30. Αγαπημένο γλυκό: ραβανί


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: ακούω τα πάντα


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: --


33. Αγαπημένο τραγούδι: --


34. Αγαπημένη ταινία: GOAL


35. Αγαπημένη σειρά: «ευτυχισμένοι μαζί»


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Τoyota Υaris


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Υamaha crypton Χ


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: παντού με την παρέα μου


39. Είμαι ενεργός στα social media: ναί

40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: να κάνω περήφανη την οικογένειά μου