Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Βασίλη Ανέστη




Βασίλης Ανέστης

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 


1. Ονοματεπώνυμο: Ανέστης Βασίλης



2. Ημερομηνία Γέννησης: 29/12 1982



3. Παρατσούκλι: Kill Bill



4. Ζώδιο: Αιγόκερως



5. Το γούρι μου: Τα παιδιά μου



6. Ομάδα που αγωνίζομαι: Αρτεμησιακός - Είχα ένα πολύ σοβαρό τροχαίο εργατικό ατύχημα. Πέρασα δύσκολες στιγμές, αλλά ευτυχώς όμως με στήριξε η οικογένειά μου και τα παιδιά μου και τώρα πλέον είμαι σε ρυθμούς αποκατάστασης για να γυρίσω να παίξω μπάλα



7. Θέση που παίζω  συνήθως: Παντού



8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Αετός Οροπεδίου, Αρτεμησιακός, ΑΕ  Ιστιαίας, Ηρακλής Ψαχνών, Λουκίσια,  Κύμη,  ξανά ΑΕ Ιστιαίας και τώρα ξανά στον Αρτεμησιακό.



9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Αετός Οροπεδίου



10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 1993



11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να ξανα-ανεβάσουμε τον Αρτεμησιακό  στην μεγάλη κατηγορία της Εύβοιας



12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: ΑΕΚ


13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Milan


14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Μαραντόνα


15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Εμπαπέ


16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: κανένας


17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Βασίλης Καρατζάς, Δημήτρης Σουλιώτης και ο αδελφός μου Χρήστος Ανέστης


18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης


19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): οι κκ Στούπας, Γκαλούφας,  Γιάννης Αναγνώστου και φυσικά ο Γιώργος Βασιλόπουλος


20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): ---


21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: ο αγώνας Ηρακλής Ψαχνών - Απόλλων Σμύρνης


22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Η άνοδος στη Γ΄  Εθνική με την Ιστιαία και η άνοδος του Αρτεμισιακού στην Α΄ Εύβοιας


23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Χαμένο πέναλτι με τον Άγιο Θωμά. Ήταν μάλιστα η αιτία να πέσουμε κατηγορία


24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Να βλέπω τον Ηρακλή Ψαχνών στην Β΄  Εθνική


25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Να είμαι τραυματίας και να μην μπορώ να μπω μέσα να βοηθήσω την ομάδα μου


26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Το καλύτερο τοπικό σε όλη την Ελλάδα


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: καλό


28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει


29. Αγαπημένο φαγητό: Μπριζόλα χοιρινή με πατάτες


30. Αγαπημένο γλυκό: Προφιτερόλ


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Όλα


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Θέμις Αδαμαντίδης


33. Αγαπημένο τραγούδι: «Στην καρδιά» του Αδαμαντίδη


34. Αγαπημένη ταινία: Ρόδα - τσάντα και κοπάνα


35. Αγαπημένη σειρά: Άγιος Παΐσιος


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Toyota


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Beverly 300


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Σαντορίνη


39. Είμαι ενεργός στα social media: ναι, είμαι


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να δω τα παιδιά μου ευτυχισμένα και να έχει υγεία όλος ο κόσμος