Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Χρήστος καρατσόλιας: ένας τερματοφύλακας... "αλεξίσφαιρος" στα πέναλτι


Ο Χρήστος Κατρατσόλιας γεννήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 1978 και από τα 13 του παίζει ποδόσφαιρο, από το 1991 συγκεκριμένα.
Ξεκίνησε να παίζει στην «ΑΕ Ιστιαίας» το 1990, πρώτα από το τμήμα των μικρών και το 1991-92 μεταπήδησε στην ομάδα ανδρών, αφού τον διάλεξαν οι Θανάσης Γουρνάς και Στάθης Καρανικολός. Από τότε, σχεδόν μια 20ετία τώρα, παίζει μόνο στην ομάδα της «ΑΕ Ιστιαίας», με ένα μικρό διάλλειμα συμμετοχής του στην ομάδα της «Ακαδημίας» για ένα χρόνο και για έναν ακόμα στα Καμάρια και μάλιστα ήταν τότε που η ομάδα του με αυτή του Δύστου, είχαν οδηγηθεί σε μπαράζ και κέρδισε την άνοδο στα πέναλτι.
Στην «ΑΕ Ιστιαίας» έπαιξε πάντα στη θέση του τερματοφύλακα την οποία και αγαπά πάρα πολύ και συγκεκριμένα την πρώτη χρονιά που ήταν μέλος της, ανέβηκαν κατηγορία και την επόμενη χρονιά τερμάτισαν στη δεύτερη θέση.
Ο Χρήστος μέχρι το 1998-99 δεν ήταν πάντα στη βασική ενδεκάδα της ομάδας του, αλλά από το 1999 είναι ανελλιπώς μέσα στους ένδεκα βασικούς που παίζουν στα γήπεδα.
«Από το 1992 που είχα τον Λάμπρο Σπίντζο, μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα και ακόμα και σήμερα μου μαθαίνει πολλά» λέει ο Χρήστος και συνεχίζει: «Θυμάμαι μια χρονιά που ήμασταν στην Β΄ Κατηγορία, αν θυμάμαι καλά ήταν 2004 – 2005, παίζαμε για Κύπελλο με τα Ψαχνά που ήταν τότε στην Δ΄ Εθνική και είχε προπονητή τον Βαμβακούλα. Τότε λοιπόν τους αποκλείσαμε τελικά στα πέναλτι και εγώ είχα πιάσει συνολικά τρία πέναλτι! Τότε ανεβήκαμε και στην Α΄ Κατηγορία».
Και συνεχίζει ο Χρήστος «Είχα μια χρονιά που είχα πιάσει 7 πέναλτι στα 7, ενώ γενικά στην καριέρα μου έχω πιάσει πάρα πολλά, αφού παλιότερα το είχαν γράψει και στις εφημερίδες της εποχής».
Γενικά ο Χρήστος δεν είχε ιδιαίτερους τραυματισμούς στην καριέρα του. «Υπήρξα γενικά τυχερός στο θέμα αυτό. Δε μιλάμε βέβαια για τραύματα στα δάχτυλά μου! Τα πιο σημαντικά γεγονότα τραυματισμού ήταν το 1995 όταν έσπασα το αριστερό μου πόδι, ενώ 4 – 5 χρόνια πριν είχα πάθει θλάση στους κοιλιακούς».
Ο Χρήστος όπως μας είπε, ξεκίνησε με τον Γουρνά και τον Καρανικολό και τους θεωρεί πολύ καλούς προπονητές. Στη συνέχεια συνεργάστηκε και με τον Γιάννη Βογιατζή και με τον Λάζαρο Κιρπισλίδη  και με τον Λάμπρο Σπίντζο. Και αυτούς τους θεωρεί πολύ καλούς προπονητές, αλλά ξεχωρίζει τους πρώτους κυρίως για συναισθηματικούς λόγους, μιας και αυτοί του έμαθαν πολλά πράγματα στο ξεκίνημά του καθώς και τον σημερινό του προπονητή.
Από άλλους παίκτες, θαυμάζει τον Μπουφόν που τον έχει σαν πρότυπο τερματοφύλακα «και μάλιστα είναι και σειρά μου» συμπληρώνει χαμογελώντας ο Χρήστος. «Από την άλλη, στην περιοχή μας υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες, με προσόντα. Ανάμεσά τους θα ξεχωρίσω τον Θανάση Δαμάσκο που εκτός από καλός τερματοφύλακας είναι και καλό παιδί και είμαι σίγουρος πως θα εξελιχθεί σε μεγάλο τερματοφύλακα. Από τους πιο παλιούς ποδοσφαιριστές θα ξεχωρίσω τον Κώστα Μισιρλή, τον Ρούλη Κιρπισλίδη, τον Γιώργο Λιάκο ή Μπουραντά όπως ήταν γνωστός, τον Δαυίδ Κουρκούτζελο, τον Ανέστη Νταλιάννη και τον Γιάννη Παπαευσταθίου. Όλοι είναι λίγο πολύ κοντά στην δική μου ηλικία και να με συγχωρούν αν ξεχνάω και κάποιους άλλους».
Στην ερώτησή μας για το που θα ήθελε να τελειώσει η καριέρα του, μας είπε ο Χρήστος Καρατσόλιας: «Η καριέρα μου θα τερματίσει σίγουρα στην ομάδα της Ιστιαίας και σίγουρα πολλοί θα βαρεθούν να με βλέπουν στα γήπεδα, μιας και νοιώθω ακόμα ακμαίος και ικανός, αντέχω. Στη συνέχεια θα ήθελα να ασχοληθώ σαν προπονητής και ειδικά με τους τερματοφύλακες. Διοικητικά δεν θα έλεγα ότι με ενδιαφέρει να ασχοληθώ».
Για την πορεία της «ΑΕ Ιστιαίας» και τον στόχο που έχει να βγει Πρωταθλήτρια, μας απάντησε ο Χρήστος: «Σίγουρα πλέον είναι δύσκολο να βγούμε πρωταθλητές, αλλά ακόμα δεν έχουμε απομακρυνθεί πολύ από το στόχο που βάλαμε στην αρχή της χρονιάς. Έχουμε ένα πολύ καλό Συμβούλιο, ένα πολύ καλό Πρόεδρο που τα τελευταία 3 χρόνια κάνουν μια πολύ καλή προσπάθεια και αυτή η δουλειά τους φαίνεται με τη φετινή πορεία της ομάδας μας».
Ο Χρήστος μας μίλησε και για τον μικρό του γιό: «έχω ένα γιό έξι χρονών, τον Θανάση. Αν και είναι πολύ μικρός ακόμα, φαίνεται να του αρέσει η μπάλα και προσωπικά θα με ενδιέφερε να ακολουθήσει τα βήματά μου σαν τερματοφύλακας».
Τελειώνοντας τη συνάντησή μας με τον Χρήστο Καρατσόλια, μας λέει σαν επίλογο: «Ευχαριστώ όλους τους προπονητές που είχα μέχρι σήμερα στην καριέρα μου, τα Διοικητικά Συμβούλια, τους συμπαίκτες μου αλλά και τους αντιπάλους μου, γιατί από όλους τελικά έχω μάθει κάτι και όλοι μου έχουν προσφέρει».

Μπεκιάρης Χρήστος

(Κάντε ΚΛΙΚ στη μεγάλη φωτογραφία πιο κάτω, για να δείτε το ΠΛΟΥΣΙΟ Φωτορεπορτάζ)