Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Δημήτρης Ζουπανιώτης - ένας γυμναστής απο τον Άγιο με μεγάλη προσφορά σε πολλά επίπεδα


Βρεθήκαμε με τον Δημήτρη Ζουπανιώτη, έναν άνθρωπο του αθλητισμού της Βόρειας Εύβοιας που πιστεύουμε δεν χρειάζεται να δώσουμε ιδιαίτερες συστάσεις. Ο Δημήτρης ασχολείται πολλά χρόνια με τον αθλητισμό, τόσο με το ποδόσφαιρο όσο και με το μπάσκετ, με ιδιαίτερες διακρίσεις. Διάλεξε να κάνει την αγάπη του για τον αθλητισμό επάγγελμα και μάλιστα με επιτυχία. Σήμερα είναι υπεύθυνος των τμημάτων υποδομής του Αγίου, με πολύχρονη ενασχόληση και στο «Θέρμαι Σύλλα» αλλά και τελευταία με σχολές αερόμπικ, Ζούμπα, cross fit και πιλάτες. Πρόσφατα ξεκίνησε στην Ιστιαία Αίθουσα Αθλητικών Δραστηριοτήτων, ενώ πραγματοποίησε και διήμερο σεμινάριο τερματοφυλάκων.Εδώ και 14 χρόνια είναι παντρεμένος με την Ιωάννα και έχουν αποκτήσει δυο παιδιά, τον Στάθη και την Σταυρίνα, 13 και 7 ετών αντίστοιχα.
Όμως ας αφήσουμε τον ίδιο να μας μιλήσει για την μέχρι σήμερα σταδιοδρομία του:

«Γεννήθηκα στον Άγιο της Αιδηψού, τον Οκτώβριο του 1968 και πήρα απολυτήριο από το Δημοτικό Σχολείο του χωριού μου, ενώ Γυμνάσιο και Λύκειο τελείωσα στα Λουτρά Αιδηψού. Εκεί είχα και την πρώτη μου επαφή, διδασκαλία και πρόοδο με την γυμναστική. Οι πρώτοι μου δάσκαλοι στον τομέα αυτόν από την Β΄ Γυμνασίου και μετά  ήταν ο κ. Τσαλούκας και ο κ. Στέφανος Σαλιγκάρας.
 Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τις σχολικές ομάδες ποδοσφαίρου, βόλεϊ, μπάσκετ και μάλιστα με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις . Σε όλες αυτές με εμπιστεύονταν οι δάσκαλοί – γυμναστές μου, λες και το ένοιωθαν πως κάποια μέρα θα γινόμουν συνάδελφός τους.
Εκείνα τα χρόνια είχε ιδρυθεί από τον κ. Σαλιγκάρα ο «Γυμναστικός Σύλλογος Αιδηψού» που ασχολείτο με τον κλασικό αθλητισμό. Εκεί είχα πολλές διακρίσεις στα 100 μέτρα, στα 200 μέτρα, στο άλμα εις ύψος και εις μήκος. Νοιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Στέφανο για όλα αυτά.
 Καθώς τελείωνα το Λύκειο και σαν φίλαθλος από το 1982 της ομάδας του «ΑΟ Αγίου»,  απέκτησα δελτίο και εγώ το 1985, τότε που ήταν ο Συμεωνίδης και  Γεν. Αρχηγός ο Γιώργος Ξηρογιάννης. Και εκεί είχα πολλές διακρίσεις συνεχώς μέχρι το 1996 που ήμουν μέλος.
Συμπαίκτες μου είχα πολύ καλούς αθλητές για την περίοδο εκείνη, τους Γούδα, Σταυρόπουλο, Ανδριόλα, Πανταζή Δημήτρη, Αλμπάνης Μάκη, τα αδέλφια Φερίδη, Λ. Σούρα, Χατζή και άλλους.
Το 1987 αρχίζω τις σπουδές μου στην πόλη Νόβισνατ της Σερβίας, στο τμήμα Φυσικής Αγωγής του Πανεπιστημίου. Το διάστημα των σπουδών έπαιξα μπάλα σε ομάδες της περιοχής αλλά και στην ελληνική ομάδα των συμφοιτητών μου. Στις διακοπές μου, όταν ερχόμουν Ελλάδα, έπαιζα στον «ΑΟ Αγίου». Από το 1992  μέχρι και το 1996 συνέχισα να παίζω την ομάδα του Αγίου αλλά και στην ομάδα των Πεζοναυτών του 575  Τάγματος, στην Χαλκίδα.
 Το 1996 ανοίγω με συνεργάτη γυμναστήριο και παράλληλα μεταγράφηκα στον «ΑΟ Αιδηψού» όπου και εκεί έπαιξα με πολλές διακρίσεις. Σημαντικότερες στιγμές ήταν τα δυο γκολ που έβαλα στον «Αιγαία Λίμνης» με αποτέλεσμα να πάρουμε το πρωτάθλημα εκείνη τη χρονιά.
Οι αναμνήσεις μου είναι πολλές, το ίδιο και οι χαρές αλλά και οι λύπες. Άλλωστε έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Να συμπληρώσω εδώ ότι προπονητές και συμπαίκτες μου για επτά (7) σεζόν στον «ΑΟ Αιδηψού» ήταν πολλοί και αξιόλογοι. Αναφέρω απλά τους Καρανικολό, Αναγνώστου, Αντρίτσο, Κερασιώτη, Γιαννούλη,  Φώτου, Φαράντο, Μάργαρη, Ράπτου, Βεργή, Γαλάκο και πολλούς ακόμα.  Με όλους είμαστε φίλοι και θα είμαστε για πάντα, μιας και το ποδόσφαιρο ενώνει τους ανθρώπους και δεν τους χωρίζει.
Επίσης πρέπει να πω ότι παράγοντες σαν τους Υδραίο, Φώτου και Βενετή αλλά και προέδρους σαν τους Μαυροζούμη και Μιναχείλη είναι πολύ δύσκολο να βρούμε.
 Το 2002 ξαναγύρισα στο Άγιο  πιο καλός και έμπειρος, αλλά και γεμάτος ενέργεια.
Τότε στον πάγκο της ομάδας ήταν ο Θανάσης Γουρνάς που πιστεύω ήταν ότι καλύτερο και είχαμε μια πολύ καλή πορεία.
Αργότερα, όταν ο κ. Γουρνάς αποχώρησε, αναλάβαμε την ομάδα εγώ με τον Δαυίδ Κουρκούτζελο. Τότε δουλέψαμε με το υλικό που είχε η ομάδα κυρίως στο κομμάτι της φυσικής αγωγής, τόσο εγώ όσο και ο Δαυίδ και τελικά καταφέραμε η ομάδα να απογειωθεί. Συνεχίσαμε με την ομάδα να βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα της Β΄ Κατηγορίας και το 2007 καταφέραμε να ανέβει στην Α΄ Κατηγορία της ΕΠΣΕ.  Δεν έλειψα λεπτό απο τους αγώνες και μάλιστα πέτυχα 4 γκολ απο τα 200+ της καριέρας μου, με συμπαίκτες όπως τους Σταύρο Δουμά, Δημήτρη Δαρζέντα, Αντωνίου, Χρήστο Δουμά, αφοι Στεργίου, Ερι Δημουλάκη, Κουρκούτζελο, Γιάννη Τσώνο και πολλούς άλλους.
Το Συμβούλιο ήταν από τα καλύτερα πιστεύω. Ανάμεσά τους ήταν οι Σταυρόπουλος, Σταματίου, Μαργωμένος αλλά και ο αείμνηστος Ανδριόλας. Όλοι ήταν άξιοι και συνεργάζονταν με τους παίκτες και μαζί μου για ένα σκοπό, το καλό της ομάδας μας.
Το 2010 και μη γνωρίζοντας τι θα γίνει με την ομάδα της καρδιάς μου, λόγω της εκτίμησης που είχε στο πρόσωπό μου ο Ν. Ζαλάβρας, τέως Πρόεδρος της «ΑΕ Ιστιαίας», ενεργεί και μεταγράφομαι στην τοπική ομάδα της Ιστιαίας.
Το Β΄ εξάμηνο συνεργάστηκα σαν υπεύθυνος φυσικής αγωγής με την ομάδα με προπονητή τον Κουκούτζελο. Αργότερα η ομάδα είχε πολύ καλή πορεία και ανέβηκε και κατηγορία με προπονητή τον Λάμπρο Σπίντζο και μου εμπιστεύτηκαν τις Ακαδημίες της «ΑΕ Ιστιαίας». Εκεί πέρασα 3 υπέροχα χρονια που θα θυμάμαι πάντα, με συμπαίκτες πολύ ποιοτικούς.
Με τον τρόπο αυτό ξεκίνησα σιγά – σιγά να μπαίνω στην προπονητική του ποδοσφαίρου. Η αγάπη μου για όλα τα παιδιά των Ακαδημιών είναι ανεκτίμητη. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Ζαλάβρα που από την πρώτη στιγμή με κέρδισε και τον κέρδισα, αλλά θέλω να ευχαριστήσω και τον Βασίλη Μπαρμπούνη , τον Πρόεδρο Λευτέρη Κατσαντώνη, τον Ανδρέα Αράπογλου  αλλά και τον αείμνηστο Τρύφωνα.
Στόχος μου πάντα ήταν  (χωρίς να χάσω την ιδιότητα του ποδοσφαιριστή), να έχω την νέα μου ιδιότητα όσο πιο καλά μπορώ. Έτσι τον Οκτώβριο που μας έρχεται παίρνω το δίπλωμα του UEFA Β΄ στην Λειβαδιά και ταυτόχρονα, από το καλοκαίρι, ιδρύουμε με την διοίκηση του Αγίου την «Ομάδα Υποδομών Αγίου» με Ακαδημίες όλων των κατηγορίών.
 Το ίδιο θα κάνουμε αργοτερα στα Λουτρά, στα Γιάλτρα, στον Αγιο Γεώργιο και αλλού. Με τη βοήθεια του «Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού» και κυρίως του Γιάννη Γούδα και της Λίτσας Παπαποστόλου,  ξεπεράσαμε κάποια προβλήματα που υπήρχαν.
Η συνέχεια είναι γνωστή λίγο πολύ σε όλους: 70 με 80 αθλητές  όλων των ηλικιών πλαισιώνουν τις Ακαδημίες, με διδασκαλία, εκπαίδευση και  καθοδήγηση τόσο από εμένα όσο και από τον συνεργάτη μου Παύλο Φαράντο.
Στις 15 Ιουνίου 2013 κάναμε το 1ο Τουρνουά με τη συμμετοχή της «ΠΑΕ Πανιώνιος» και Ακαδημιών της Βόρειας Εύβοιας, κλείνοντας ένα χρόνο ζωής σαν Ακαδημία. Ηταν μεγάλη η προσφορά του Νίκου Ζαλάβρα για την πετυχημένη διοργάνωση του τουρνουά.
Το 2ο Τουρνουά που θα γίνει φέτος, ευελπιστώ να είναι διήμερο και να ξεπεράσει τις 10 Ακαδημίες, ενώ θα είναι αφιερωμένο στον δεύτερο πατέρα μου, στον πεθερό μου δηλαδή Νικήτα Διαμαντή που έχει φύγει από τη ζωή τόσο άδικα. Η μνήμη αυτού του ανθρώπου αλλά και η οικογένειά μου και οι γονείς μου, μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.
16 χρόνια τώρα διατηρώ σχολή Αερόμπικ με αξιόλογες μαθήτριες στα Λουτρά, στη Λίμνη και σύντομα και στην Ιστιαία, ενώ εδώ και για 15 χρόνια εργάζομαι στο καλύτερο ΣΠΑ της Ελλάδας, στο «Θέρμαι Σύλλα», με την ιδιότητα του Γυμναστή – Ναυαγοσώστη.
Σαν γυμναστής μιας και ήμουν πολύ καλός, ασχολήθηκα και με το μπάσκετ αλλά και με σχεδόν όλα τα αθλήματα. Παράλληλα με το ποδόσφαιρο λοιπόν, εγγράφηκα στην ομάδα του «Σύλλα» και ήμουν πιστεύω ένας από τους καλύτερους παίκτες σε ανοικτό και αργότερα και σε κλειστό γήπεδο. Σημαντικότερη στιγμή στην καριέρα μου στο μπάσκετ ήταν η άνοδός της ομάδας μου στην Α΄ ΕΣΚΑΣΕ με εμένα να έχω καταγραφεί σαν ο πρώτος «τριποντάκιας» της κατηγορίας.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου στο «Σύλλα» και ιδιαίτερα τον προπονητή – Πρόεδρο  Γιάννη Πέτρου και τον Πάτρα Κωνσταντίνο αλλά και τον Δημήτρη Δημητρίου.
 





















Οι στόχοι μου είναι πολλοί. Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να τους εκπληρώσω.
Ο «Αθλητικός Σύλλογος Αγίου» πριν λίγες ημέρες άνοιξε αίθουσα Αθλητικών Δραστηριοτήτων στην Ιστιαία, με ενέργειες δικές μου και της Διοίκησης. Εκεί θα μπορούν τα μέλη να ασχοληθούν με Αερόμπικ, Ζούμπα, cross fit και πιλάτες. Η αίθουσα βρίσκεται στην Σαχτούρη , πρώην Ζαλάβρα.
Θέλω να συμπληρώσω και τις  συνεργασίες που έχω με πολλές Ακαδημίες ανά την Ελλάδα και την Ευρώπη (Σερβία, Ολλανδία, Μεγάλη Βρετανία). Ακόμα έχουμε αποκλειστικά για την Βόρεια Εύβοια τον απαραίτητο εξοπλισμό για Αναλύσεις Σώματος και μάλιστα εντελώς δωρεάν, ενώ διατηρούμε και  προσωπικούς φακέλους όλων των τμημάτων, αγωνιστικών αλλά και γενικά. Επίσης έχουμε την αποκλειστική διανομή για την Βόρεια Εύβοια των προϊόντων διατροφής – εκγύμνασης της εταιρείας HerbaLife.
Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που μου έδωσαν όλα τα απαραίτητα εφόδια για τη σημερινή μου εξέλιξ και την γυναίκα μου Ιωάννα που με βοήθησε να γίνω καλύτερος. Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω  όλους τους συμπαίκτες μου στον «ΑΟ Αγίου», «ΑΟ Αιδηψού» και «ΑΕ Ιστιαίας» για την συνεργασία και πιστεύω πως μαζί κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω από την Διοίκηση του «ΑΟ Αγίου» τους  Σταυρόπουλο Παναγιώτη και Σταματίου Νίκο.. Ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ  στους γονείς, στους φίλους και στους χορηγούς που με όποιο τρόπο μπορούν ενισχύουν τις Ακαδημίες μας. Επίσης εύχομαι γρήγορα να ολοκληρωθεί το γήπεδο του Αγίου που από του χρόνου πρώτα ο Θεός θα είναι με πλαστικό τάπητα.

Το ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ, η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΑ και ο ΥΓΙΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ θα με ακολουθούν σε όλη μου τη ζωή.

Ζουπανιώτης Δημήτρης
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Προπονητής ΟΥΕΦΑ Β΄
Καθηγητής – Εκπαιδευτής Αερόμπικ"

Kάντε ΚΛΙΚ στη μεγάλη φωτογραφία πιο κάτω για να δείτε πλούσιο Φωτορεπορτάζ με την πορεία του Δ. Ζουπανιώτη