Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Πλήθος κόσμου στην Ανάβαση Ριτσωνας

Ο ανοιξιάτικός καιρός και η ηλιοφάνεια που επικράτησε στην περιοχή της Χαλκίδας, ήταν ο μεγάλος σύμμαχος στη διαδικασία των δοκιμών, στην πρώτη ανάβαση της χρονιάς για το αντίστοιχο πρωτάθλημα, στη Ριτσώνα.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την εντυπωσιακή προσέλευση κόσμου, ενώ η οργάνωση, έκανε τα πάντα ώστε τα σκέλη των δοκιμών να διεξαχθούν με ασφάλεια.
Να σας υπενθυμίσουμε επίσης την οικονομική στήριξη, με ότι μπορεί να διαθέσει ο κάθε ένας, στο σύλλογο «ΦΛΟΓΑ» που ίδρυσαν γονείς για παιδιά που πάσχουν από νεοπλασματικές ασθένεις.
Στην είσοδο των εγκαταστάσεων της «Μηχανικής», που έχει παραχωρηθεί από την εταιρία και βρίσκονται τα πιτς των αγωνιζομένων θα βρίσκεται η λευκή Toyota Celica του Ματθαίου Βερτόπουλου, με έναν κουμπαρά στο καπό. Ότι χρήματα μαζευτούν θα διατεθούν στο σύλλογο «ΦΛΟΓΑ»

Αγωνιστικά πραγματοποιήθηκαν τα τρία σκέλη των δοκιμαστικών όπου οι οδηγοί μέτρησαν τα αυτοκίνητα τους ώστε να είναι έτοιμα για την μεγάλη μάχη της Κυριακής.
Πρώτο σκέλος Δοκιμών
Στην Ομάδα Α, ταχύτερος ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, ακολουθούμενος από τους Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 Rallye) και Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC).
Στην Ομάδα Ν, την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος σημείωσε ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo 9, με τους Διαμαντή Τζαμπάζη (Mitsubishi Lancer Evo X) και Απόστολο Βιδούρη (Mitsubishi Lancer Evo 9) να ακολουθούν.
Στην Ομάδα Ε, τον ταχύτερο χρόνο πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος με το γνωστό Ford Escort WRC. Οι Γιώργος Κεχαγιάς με ίδιο αυτοκίνητο και Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW M3 ακολούθησαν.
Στην αγαπημένη κατηγορία των θεατών, τη Formula Saloon, ταχύτερος στο πρώτο σκέλος ήταν ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με BMW M3, ενώ στην Formula Saloon Turbo, τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Νίκος Περατινός (Ford Escort WRC).
Στα ιστορικά, στην κατηγορία 2 εντυπωσίασε ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS MKI 1600), ενώ στην κατηγορία 3 την καλύτερη επίδοση πέτυχε ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Ford Escort RS 2000.
Οι ατυχίες δεν έλειψαν, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, λόγω ενός σπασμένου ημιαξονίου, ενώ και ο Θωμάς Παπαπάσχος δεν κατάφερε να προσφέρει το αναμενόμενο θέαμα, εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος.

Δεύτερο σκέλος Δοκιμών 
Στην Ομάδα Α, ταχύτερος και στο δεύτερο σκέλος των δοκιμών ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος δείχνει να έχει …άγριες διαθέσεις για τον αυριανό αγώνα. Οι Παναγιώτης Λιώρης με ίδιο αυτοκίνητο και Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) ακολούθησαν.
Στην Ομάδα Ν, ήταν η σειρά του Διαμαντή Τζαμπάζη να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο με το Mitsubishi Lancer Evo X. Ο Απόστολος Βιδούρης με Mitsubishi Lancer Evo IX ακολούθησε με το νεαρό Πάνο Κύρκο να πετυχαίνει τον τρίτο χρόνο. Ο Πάνος Κύρκος είχε τετ-α-κε, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Στην Ομάδα Ε, ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) πέτυχε και πάλι την ταχύτερη επίδοση, με τους Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3) και Ρένο Αρβανιτάκη (Suzuki Swift) να είναι πίσω του.
Στη Formula Saloon, ο Σταύρος Σταμέλος με το εντυπωσιακό Volkswagen Scirocco κατάφερε να είναι ο ταχύτερος στην κατηγορία, ενώ στη Formula Saloon Turbo, ο Νίκος Περατινός (Ford Escort RS Cosworth) ήταν ο πιο γρήγορος.
Στα ιστορικά, στην κατηγορία 2 τον ταχύτερο χρόνο πέτυχε και πάλι ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS MKI 1600), ενώ στην κατηγορία 3 την καλύτερη επίδοση πέτυχε ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Ford Escort RS 2000.
Άτυχη στιγμή είχαν οι Νικόλαος Δέκης (Peugeot 106 S16), Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza 555) και Δημήτρης Δημητρίου (Opel Ascona), οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους, εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων.
Να σημειώσουμε πως ο Μάριος Ηλιόπουλος έλυσε το πρόβλημα που είχε με το ημιαξόνιο του Ford Escort WRC που αντιμέτωπισε στο πρώτο σκέλος. Η βλάβη επιδιορθώθηκε και ξεκίνησε κανονικά στο δεύτερο σκέλος των δοκιμών. Από την άλλη, ο Γιάννης Καλαϊτζιάν στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Escort WRC, δεν κατάφερε να λύσει το ηλεκτρικό πρόβλημα και δεν εκκίνησε ούτε στο δεύτερο σκέλος.

Τρίτο σκέλος Δοκιμών
Στο τρίτο σκέλος των δοκιμών, στην Ομάδα Α ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC), με τους Μανώλη Πιτσάκη (Hyundai Accent WRC) και Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport) να ακολουθούν. Να σημειωθεί πως ο Μιχάλης Ευθυμίου που πέτυχε την καλύτερη επίδοση στα δύο πρώτα σκέλη δεν εκκίνησε στο τρίτο.
Στην Ομάδα Ν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με Mitsubishi Evo ήταν ταχύτερος και σε αυτό το σκέλος. Οι Κώστας Καραθανάσης (Opel Astra) και Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC) ακολούθησαν. Και σε αυτή την ομάδα, ο Πάνος Κύρκος δεν εκκίνησε στο τρίτο σκέλος.
Στην Ομάδα Ε, οι Διονύσης Τροβάς (BMW M3), Γιώργος Πολίτης (Citroen AX) και Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) ήταν οι τρεις ταχύτεροι, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία αρκετών οδηγών (Κύρκος, Ηλιόπουλος) που επέλεξαν να μη συμμετάσχουν στο τρίτο σκέλος.
Για άλλο ένα σκέλος, στην κατηγορία 2 των Ιστορικών, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS MKI 1600) έδειξε …ανίκητος, ενώ στην κατηγορία 3, Δημήτρης Οικονόμου με Volkswagen Golf GTi σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Εμμανουήλ Καμπάς με Toyota MR2 ήταν ταχύτερος, ενώ στα Turbo ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Evo VIII πέτυχε την καλύτερη επίδοση.
Μηχανικά προβλήματα ανάγκασαν τους Ευθύμιο Χριστοδούλου και Γιώργο Ντέκα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.