Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ο Τάσος Μαναρίτσας μετακόμισε στη Λακωνία, στον Αστέρα Βλαχιώτη


¨Ενας γνώριμος και πολύ καλός Ευβοιώτης παίκτης «μετακόμισε» στη Λακωνία για να αγωνιστεί στον Αστέρα Βλαχιώτη στη Γ΄ Εθνική Κατηγορία. Προπονητής του Αστέρα είναι ο επίσης γνωστός προπονητής Μίκι Τσίρκοβιτς ο οποίος πέρασε και από την ΑΕ Ιστιαίας.

Μιλάμε βέβαια για τον Τάσο Μαναρίτσα που προέρχεται από τη Λίμνη Ευβοίας, πάικτης και αυτός από την πολύ καλή φουρνιά του Βαγγέλη Μπεκάκου.

Ζητήσαμε μια δήλωση από τον Τάσο, ο οποίος μεταξύ άλλων μας είπε πως : «είμαι πολύ χαρούμενος για τη συμμετοχή μου στην ομάδα του Αστέρα Βλαχιώτη και πρέπει να πω ότι ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε ο προπονητής μου, ο Μίκι Τσίρκοβιτς, ο οποίος με κέρδισε από την πρώτη στιγμή. Δυστυχώς ακόμα έχω πικρία από την μέχρι πρότινος ομάδα μου, τα Ψαχνά, γιατί πιστεύω πως δεν μου φέρθηκαν όπως θα έπρεπε και νοιώθω πως με εκμεταλλεύτηκαν».