Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Σπύρος Οικονομίδης: "Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα"

Πριν από λίγη ώρα διαβάσαμε την επίσημη ανακοίνωση του ΑΟ Χαλκίς σχετικά με τις ανανεώσεις και την πρώτη μεταγραφή του συλλόγου. Επικοινωνήσαμε με τον Σπύρο Οικονομίδη καθώς γνωρίζαμε ότι ήταν κοντά στην Αυλίδα, τις τελευταίες ημέρες υπήρχε δυνατό μπάσιμο της Δροσιάς, αλλά σύμφωνα με την ανακοίνωση παρέμεινε στους ¨νερατζούροι".

Διαβάστε τι μας απάντησε ο ίδιος: ''Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα. Επικοινώνησε ο γενικός αρχηγός της Χαλκίδας και μου μετέφερε μια πρόταση, αλλά του είπα πως θα απαντήσω το Σάββατο. Δεν έχω συμφωνήσει και δεν έχω υπογράψει πουθενά".
Τώρα πως μπορεί να ανακοινώνεται ποδοσφαιριστής που δεν έχει απαντήσει ακόμα στη πρόταση που του έχει γίνει δεν το γνωρίζει κανένας, τα συμπεράσματα δικά σας...

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΑΟ Χαλκίς

"Η ομάδα της πόλης μας ενημερώνει το φίλαθλο κοινό της, σχετικά με την κατάρτιση του ρόστερ.
Ανανεώνεται η συνεργασία του Α.Ο.Χ. με τους ακόλουθους ποδοσφαιριστές:
- ΚΑΡΑΜΠΑ
- ΓΚΙΤΖΑΛΗ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ
- ΚΟΡΟΒΕΣΗ
Νέο μεταγραφοικό απόκτημα της ομάδας μας ο ποδοσφαιριστής ΖΟΥΖΟΥΛΗΣ από την ομάδα της Κηφισιάς.
Πολύ σύντομα πρόκειται να ακολουθήσουν νέες ανακοινώσεις..."