Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Σάκης Νικολάου : Ανακοίνωση

  Μετά από σκέψη και προβληματισμό αποφάσισα να μην προχωρήσω
τη νέα χρόνια σε συνεργασία με καμία ομάδα για επαγγελματικούς λόγους.

  Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες που μου έκαναν πρόταση και σεβάστηκαν τις προσπάθειες μου, τις γνώσεις μου , τις φιλοδοξίες μου τα οράματα μου αλλά  και τους στόχους μου μέσα στα γήπεδα.

  Αποφάσισα να ασχοληθώ με τη ταβέρνα μου στο Κάραβο Αλιβερίου ' ΣΕΦ...ΤΑΛΙ '    και στη συνέχεια θα επανέλθω στους αγωνιστικούς χώρους.

  Τέλος θα ήθελα να πώ και δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάποιους απο τους
ποδοσφαιριστές μου που με ακολούθησαν πιστά τα δύο χρόνια αυτά και που μέχρι σήμερα
περίμεναν να δούν σε πια ομάδα θα πάω τη  νέα χρονιά  για να με ακολουθήσουν ( ΒΛΑΧΟΣ Γ. -
ΚΟΥΡΟΥΜΠΗΣ ΧΡ. - ΛΑΘΟΥΡΑΣ Δ. - ΠΑΡΙΑΝΟΣ ΧΡ. )Σίγουρα παιδιά οι δρόμοι μας θα σμίξουν ξανά στο μέλλον.


  Με εκτίμηση,
Σάκης Νικολάου