Ο Γιάννης ήταν πρόσωπο αγαπητό και πολύτιμο σε όλη την οικογένεια της ομάδας μας και ακόμα προσπαθούμε να συνειδητοποιήσουμε ότι πια δεν τον έχουμε κοντά μας.
Μας λείπει ήδη πολύ.
Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
Ο Γιάννης ήταν πρόσωπο αγαπητό και πολύτιμο σε όλη την οικογένεια της ομάδας μας και ακόμα προσπαθούμε να συνειδητοποιήσουμε ότι πια δεν τον έχουμε κοντά μας.
Μας λείπει ήδη πολύ.
Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.