Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ: 40 ερωτήσεις για τον Τίτο Μπιμπάι

  






Τίτο Μπιμπάι

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 


1. Ονοματεπώνυμο: Bibaj Endrit (Τίτο)

2. Ημερομηνία Γέννησης: 13/01/1997

3. Παρατσούκλι: Ηγέτης

4. Ζώδιο: Αιγόκερως

5. Το γούρι μου: δεν έχω

6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΟ Αιδηψός

7. Θέση που παίζω  συνήθως: Επιθετικό χάφ

8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ο.Π. Αιδηψού, τμήματα υποδομής Λεβαδειακού Κ17 - Κ20,  Α.Ε. Ιστιαίας και Α.Ο. Αιδηψός

9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ο.Π. Αιδηψού

10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2001

11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο:  Ένα πρωτάθλημα με την Αιδηψό στην Α΄ Κατηγορία.

12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Παναθηναϊκός

13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Ρεάλ Μαδρίτης

14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Cristiano Ronaldo

15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Kyllian Mbappe

16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Ο αδερφός μου Αντριάνο.

17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Μέλι Μπίμπαϊ και Αργύρης Στέργιου

18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: κύριοι Κασομούλης -Παπακυριάκος

19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Η διοίκηση του Α.Ο. Αιδηψός και ο συγχωρεμένος κος Γιάννης Αναγνώστου

20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): δεν γνωρίζω

21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι:   2η αγωνιστική στην επάνοδο της Αιδηψού στην Α' μετά από πολλά χρόνια,  ένα 3-3 με την Ερέτρια όπου σκόραρα 2 φορές, έδωσα και μια ασιστ στον αδερφό μου για το 1ο γκολ σε μια φανταστική ατμόσφαιρα.

22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Η άνοδος στην Γ' Εθνική με την Ιστιαία

23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής):  Ο τραυματισμός στην πρώτη μου χρόνια σε αντρικό επίπεδο με την Ο.Π.Α. σε έναν αγώνα με τον Άγιο στα 14 μου.

24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Η κατάκτηση του EURO απο την εθνική

25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος):  Το μεγάλο παιχνίδι του Παναθηναϊκού μες στην Μπαρτσελόνα, αν και ήμουν μόλις 7 χρόνων, ήταν απίστευτο συναίσθημα.

26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια:  Πεσμένο

27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: καλό

28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει

29. Αγαπημένο φαγητό: Χοιρινή τηγανιά

30. Αγαπημένο γλυκό: Καταϊφι !!

31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Τα ακούω όλα

32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: δεν έχω κάποιον, είναι όλοι καλοί

33. Αγαπημένο τραγούδι: δεν έχω

34. Αγαπημένη ταινία:  "21"

35. Αγαπημένη σειρά: Peaky Blinders

36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Jeep

37. Αγαπημένο δίκυκλο: Beverly

38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Παντού, αρκεί να είμαι διακοπές

39. Είμαι ενεργός στα social media: Όχι ιδιαίτερα

40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: ΥΓΕΙΑ









επιμέλεια: Μπεκιάρης Χρήστος