Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Γιάννης Κυριακού (Τσούξον): στην Αιδηψό παίζει σημαντικό ρόλο οι σχέσεις μεταξύ μας (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)

 





Ο Γιάννης Κυριακού  ή Τσούξον του ΑΟ Αιδηψός, μιλάει στο EviaGoal:


1. Γιάννη, αν και γαλουχημένος τερματοφύλακας, πρόσφατα ξεκίνησες να αγωνίζεσαι (και μάλιστα πετυχημένα) σαν σέντερ φορ. Πώς σχολιάζεις αυτή τη θετική σου μετάλλαξη;

Η θέση του τερματοφύλακα δεν ήταν επιλογή μου. Με έβαλαν στη θέση του τερματοφύλακα γιατί θεώρησαν πως δεν με βοηθούσαν τα επιπλέον κιλά μου  (Αγωνίζομαι στη θέση του σέντερ φορ που πάντα ήθελα).

 Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πεισμώσω  και να προσπαθήσω σκληρά να βελτιώσω την ποδοσφαιρική μου επίδοση γιατί αυτές οι δύο θέσεις με ενδιαφέρουν πολύ.

2. Θεωρείς πως θα ολοκληρώσεις την καριέρα σου σαν σέντερ φορ, ή θεωρείς δεδομένη την επιστροφή σου κάτω από τα δοκάρια;

Εύχομαι η ποδοσφαιρική μου καριέρα να λήξει ως σέντερφόρ, έτσι όπως ξεκίνησε στην ηλικία των έξι στην ακαδημία Ο.Π. Αιδηψού. Όσον αφορά το τέρμα, θα ήθελα να παίξω τις στιγμές που θα το έχει μεγάλη ανάγκη η ομάδα μου. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να αφήσω εκτεθειμένη την ομάδα μου.


3.  Αλήθεια…. Στην προπόνησή σου φοράς και γάντια (δουλεύεις δηλαδή και ως τερματοφύλακας), ή τα έχεις αφήσει πλέον ;

Τα έχω αφήσει τελείως.



4. Ξεκίνησες από την ΟΠΑ, συνέχισες στην Αιδηψό, ώσπου είχες ένα βαρύ τραυματισμό που για μερικά χρόνια φρενάρισε την πορεία σου, σαν τερματοφύλακας τότε. Δεν το έβαλες κάτω όμως. Παρόλα αυτά επανήλθες, δούλεψες και έγινες πετυχημένος φορ. Πόσο δύσκολο είναι όλο αυτό και πόση ψυχική δύναμη πρέπει να έχει κάποιος να επανέλθει δριμύτερος από μια τέτοια περιπέτεια ;


Ένας τραυματισμός ανεξάρτητα με την ηλικία είναι επώδυνος. Με έφερε πίσω στην καθημερινότητά μου, αλλά και στο γήπεδο. Ευτυχώς, είχα δίπλα μου την οικογένεια μου και τους ανθρώπους της διοίκησης με τον πρόεδρο, οι οποίοι ήτανε πάντα δίπλα μου προσφέροντας μου ό,τι καλύτερο μπορούσαν.

5. Κουβαλάς οικογενειακή ποδοσφαιρική ιστορία, με τον πατέρα σου να αγωνίζεται στην ΑΕ Αιδηψού  που το 1976 - 77 ανέβηκε στην Α΄ Εύβοιας. Από την άλλη θυμάμαι τον Θανάση Αναγνώστου να σου φωνάζει εκείνο τα μακρόσυρτο: Τσούξοοοοον! Πές μας για αυτό το παρατσούκλι σε παρακαλώ.

Πάντα ήθελα ποδοσφαιρικά να μοιάσω στον πατέρα μου. Τρέφουμε άλλωστε και οι δύο την ίδια αγάπη για το ποδόσφαιρο. Το ταλέντο του μπαμπά μου ήταν να σκοράρει και είμαι ευγνώμων που το κληρονόμησα. Όσον αφορά το παρατσούκλι «Τσούξον»  είναι κι αυτό κληρονομιά του πατέρα μου το οποίο προήλθε από έναν οπαδό της ομάδας. Σε έναν αγώνα τον αποκάλεσε «Τσούξον» χωρίς όμως να έχει κάποια σημασία και αυτό του έμεινε.


6. Προτίμησες να ζεις να εργάζεσαι και να αθλείσαι στην Αιδηψό, αντίθετα με πολλά παιδιά της ηλικίας σου που φεύγουν για ένα καλύτερο μέλλον στις μεγάλες πόλεις. Είναι προσωπική σου απόφαση ή σε υποχρεώνουν οι καταστάσεις να είσαι μόνιμα στην Αιδηψό;

Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη προτίμηση για το μέλλον μου. Είμαι ακόμα στην Αιδηψό γιατί εδώ είναι οικογένεια μου, εδώ έφτιαξα την καθημερινότητά μου, αλλά βέβαια δεν αποκλείω το σενάριο μελλοντικά να ζήσω κάπου αλλού, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες.


7. Το πρωτάθλημα της Α΄ κατηγορίας φέτος πέρασε και πάλι από 40 κύματα. Τώρα που μοιάζουν τα πράγματα να ομαλοποιήθηκαν, ποιά ομάδα θεωρείς πως θα κόψει το νήμα του πρωταθλήματος φέτος;

Όντως οι δυσκολίες ήταν πολλές και ευτυχώς πέρασαν. Ελπίζω από εδώ και μπρος τα πράγματα να κυλήσουν ομαλά και σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Τώρα, για το πιο ομάδα θα στεφθεί πρωταθλήτρια στην Α'  κατηγορία, θα είναι η Χαλκίδα, αλλά μου αρέσει  αγωνιστικά η Ερέτρια και δεν μπορώ να πω πως την αποκλείω.


8. Η εντυπωσιακή αγωνιστική μεταστροφή της Αιδηψού περνάει και μέσα από τη δική σου συμμετοχή με τα πολλά και κρίσιμα γκολ που πετυχαίνεις.  Να πούμε πως έχεις πετύχει μέχρι αυτή την ώρα 15 γκολ.  Είσαι αισιόδοξος για τη σωτηρία της ομάδας;

Πιστεύω πως δεν θα έπρεπε να μιλάμε για σωτηρία αυτή τη στιγμή. Έχουμε μία δυναμική ομάδα, με πολλούς καλούς ποδοσφαιριστές. Αναφορικά με τα γκολ μακάρι να έρθουν και άλλα για να βοηθήσω την ομάδα μου.


9. Αν δεν κάνω λάθος, η ομάδα της Αιδηψού ανέβηκε χέρι - χέρι με την Σκεπαστή το καλοκαίρι του 2017 και έκτοτε παραμένει όπως και η Σκεπαστή στη μεγάλη κατηγορία! (Οφείλω βέβαια να θυμίσω βέβαια πως προηγήθηκε η άνοδος το καλοκαίρι του 2015, ο υποβιβασμός το 2016 και η άνετη επαναφορά το 2017!).  Ποιο είναι το μυστικό που την κρατά πέντε (5) συναπτά χρόνια στην Α΄ κατηγορία, χωρίς ηχηρές και ακριβές μεταγραφές; 


Το σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι σχέσεις που έχουμε μεταξύ μας.  Η ομάδα έχει δικά της παιδιά που προσπαθούν για το καλύτερό της.


10. Υπάρχει ταβάνι στα γκολ για τον σκόρερ "Γιάννη Κυριακού" η τρώγοντας ανοίγει η όρεξη;

Ξεκάθαρα τρώγοντας ανοίγει όρεξη. Εύχομαι πρώτα ο Θεός  τα γκολ να μην έχουν τέλος.


ΔΕΙΤΕ φωτογραφικό άλμπουμ του Γιάννη Κυριακού  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ