Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ: 40 ερωτήσεις για τον Γιώργο Πετή

    



Γιώργος Πετής

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Πετής

2. Ημερομηνία Γέννησης: 31/10/2000

3. Παρατσούκλι: Πέτ

4. Ζώδιο: Σκορπιός

5. Το γούρι μου: δεν έχω

6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΕ  Ιστιαίας

7. Θέση που παίζω  συνήθως: αμυντικό χάφ κυρίως ,τώρα τελευταία παίζω και σέντερ φορ

8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ακαδημία Ιστιαίας, Αναγέννηση Ιστιαίας, ΑΕ Ιστιαίας 

9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ακαδημία Ιστιαίας 

10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2005

11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Κυρίως να το ευχαριστιέμαι και να δίνω το 100% για την ομάδα που αγωνίζομαι 

12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα:  Ολυμπιακός 

13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Liverpool

14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Maradona

15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Salah

16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Θανάσης Δαμασκός, εμπειρία !

17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Αργύρης Στέργιου θα έλεγα 

18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης 

19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Πολύδωρος Δημητρίου 

20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Δεν γνωρίζω 

21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: τότε που αγωνιζόταν η ομάδα της Ιστιαίας στην Γ΄ Εθνική, με τους νέους μέσα στα Ψαχνά κερδίσαμε 2-0 με δυο προσωπικά γκολ και ένα χαμένο πέναλτι.

22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Με την Αναγέννηση Ιστιαίας  στα μπαράζ με τον Ερμή Πηλίου στο γήπεδο της Χαλκίδας.  Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα με παρά πολύ κόσμο και πάνω απ’ όλα ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ. 

23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): τότε που παίζαμε στο γήπεδο της Ιστιαίας με την ομάδα της Δόξας Προκοπίου, όταν κάποιος επιχείρησε να χαλάσει όλο τον αγώνα με μια κάκιστη κίνηση και έτσι η ομάδα μας έχασε το πρωτάθλημα .

24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): θα έλεγα με την ομάδα τις Ιστιαίας όταν αγωνιζόταν στην Γ΄ Εθνική,  το ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου. Πολύς κόσμος και ωραίο ποδόσφαιρο πάνω απ όλα. 

25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): δεν έχω κάποια συγκεκριμένη..

26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: πολύ μέτριο 

27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: αρκετά καλό 

28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: υγεία πάνω απ όλα 

29. Αγαπημένο φαγητό: παστίτσιο 

30. Αγαπημένο γλυκό: σοκολατόπιτα

31. Αγαπημένο είδος μουσικής: ακούω τα πάντα 

32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Lght 

33. Αγαπημένο τραγούδι: δεν έχω κάτι συγκεκριμένο, ανάλογα το mood 

34. Αγαπημένη ταινία: The town

35. Αγαπημένη σειρά: Toy boy

36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Audi tt 

37. Αγαπημένο δίκυκλο: Yamaha yzf

38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Με καλή παρέα, όπου και να πάω ωραία θα περάσω 

39. Είμαι ενεργός στα social media: είμαι αρκετά, λόγω δουλειάς κιόλας

40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: έχω αρκετούς στόχους στην ζωή μου.  Ένας από αυτούς είναι να δουλεύω και να ανταμείβομαι. Τα υπόλοιπα θα έρθουν με υπομονή και θέληση


 








επιμέλεια: Μπεκιάρης Χρήστος