Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Σπύρο Τσώνο

  



 Σπύρος Τσώνος

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Σπύρος Τσώνος

2. Ημερομηνία Γέννησης: 05/05/2000

3. Παρατσούκλι: δεν έχω

4. Ζώδιο: Ταύρος

5. Το γούρι μου: Οι καλαμίδες που έχω από όταν ξεκίνησα

6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΕ Ιστιαίας

7. Θέση που παίζω  συνήθως: Αριστερό εξτρέμ

8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ακαδημία Ιστιαίας, Ευβοϊκός Γουβών,  ΑΕ Ιστιαίας

9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ακαδημία Ιστιαίας

10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2006

11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να γίνομαι καλύτερος χρόνο με τον χρόνο

12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Ολυμπιακός

13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Τσέλσι

14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Μέσι

15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Μοχάμεντ Σαλάχ

16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Νίκος Παπανδρέου

17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Νίκος Γοργομάτης

18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης

19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Γιάννης Αναγνώστου

20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Βαγγέλης Μαρινάκης

21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Ψαχνά -ΑΕ Ιστιαίας 0-2 (πρωτάθλημα νέων)

22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Πρώτο γκολ με Ακαδημία Ιστιαίας

23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Το επεισόδιο στον αγώνα   ΑΕ Ιστιαίας – Δόξα Προκοπίου,  που μας στέρησε τον τίτλο

24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Τελικός champions league το 2012, που το σήκωσε η Τσέλσι.

25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος):  Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ – Ολυμπιακός  3-0

26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Μέτριο

27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: Μέτρια

28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Don’t stop until you’re proud

29. Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια με κοτόπουλο αλά κρεμ

30. Αγαπημένο γλυκό: ότι έχει σοκολάτα

31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Rap

32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Central Cee

33. Αγαπημένο τραγούδι: Mente Fuerte x Smuggler - ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ

34. Αγαπημένη ταινία: The Hangover

35. Αγαπημένη σειρά: Peaky Βlinders

36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Mercedes-Benz GT 63

37. Αγαπημένο δίκυκλο: Yamaha TMAX

38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Βρυξέλλες (Βέλγιο)

39. Είμαι ενεργός στα social media: ναί

40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Millionaire !