Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Τσιβίκα Δήμο

    




Τσιβίκας Δήμος


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 


1. Ονοματεπώνυμο: Τσιβίκας Δήμος

2. Ημερομηνία Γέννησης: 23 Οκτωβρίου 1999

3. Παρατσούκλι: Τσίβι

4. Ζώδιο: Σκορπιός

5. Το γούρι μου: Ο πατέρας μου που με ακολουθεί παντού

6. Ομάδα που αγωνίζομαι: Αναγέννηση Μαντουδίου

7. Θέση που παίζω  συνήθως: Αριστερό  Μπάκ

8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Αναγέννηση Μαντουδίου

9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Αναγέννηση Μαντουδίου

10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2013

11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να παίξω με την ομάδα μου σε όσο το δυνατόν υψηλότερη κατηγορία

12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Παναθηναϊκός

13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Μπαρτσελόνα

14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Μαραντόνα

15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Karim Benzema

16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Θανάσης Τσικτσίρης

17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Τίτο Μπιμπάι

18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Κασομούλης Γεώργιος

19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Κατζούρας Κωνσταντίνος

20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Βαγγέλης Μαρινάκης

21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Πριν δύο χρόνια, Δόξα Προκοπίου - Αναγέννηση Μαντουδίου

22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Στον ίδιο αγώνα που ενώ είχα να παίξω καιρό ποδόσφαιρο λόγω σπουδών, ο τότε προπονητής Θανάσης Τσικτσίρης με εμπιστεύτηκε και πέτυχα γκολ στα πρώτα λεπτά του αγώνα

23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Οκτώβριος του 2021, στον αγώνα Καστέλλα - Αναγέννηση Μαντουδίου που έπαθα ρίξη χιαστών και χρειάστηκε να μείνω αρκετό καιρό εκτός δράσης

24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Όταν πήρε το Κύπελλο Ελλάδας ο Παναθηναϊκός το 2014

25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Δεν έχω κακές αναμνήσεις

26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: καλό

27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: καλό

28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Ζήσε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία σου!

29. Αγαπημένο φαγητό: Γαριδομακαρονάδα

30. Αγαπημένο γλυκό: Γαλακτομπούρεκο

31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Ελληνικά Ποπ και Λαϊκά

32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Δημήτρης Μητροπάνος

33. Αγαπημένο τραγούδι: «Αρχάγγελος»

34. Αγαπημένη ταινία: Οι πειρατές της Καραϊβικής

35. Αγαπημένη σειρά: Ιδιωτική Προστασία

36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Range Rover evoque

37. Αγαπημένο δίκυκλο: Ducati Panigale

38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Κεφαλονιά

39. Είμαι ενεργός στα social media: Ναί

40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να γυρίσω όλο τον κόσμο!!