Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Χρήστο Φώτου

  


 

Χρήστος Φώτου

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ονοματεπώνυμο: Χρήστος Φώτου


2. Ημερομηνία Γέννησης: 11 Μαϊου 1998


3. Παρατσούκλι: Μοντε


4. Ζώδιο: Ταύρος


5. Το γούρι μου: δεν έχω


6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΟ Αιδηψός


7. Θέση που παίζω  συνήθως: δεξί χαφ, δεξί Μπακ


8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: ΟΠ Αιδηψού, ΑΟ Αιδηψός


9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: ΟΠ Αιδηψού


10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2005


11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: «Κούπα» με την Αιδηψό


12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Ολυμπιακός



13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Γιουβέντους


14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Λιονέλ Μέσσι


15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Καρίμ Μπενζεμά


16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Δημήτρης Αθανασίου


17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Τίτο Μπιμπάι


18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κασομούλης



19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Σωκράτης Φώτου


20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Δεν υπάρχει



21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: ΑΟ Αιδηψός - Ολυμπιακός Χαλκίδας 1-0 με  γκολ δικό μου



22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Το πρώτο πρωτάθλημα με την Αιδηψό την περίοδο 2014 - 2015


23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Δεν έχω



24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Ευρωπαϊκό στο μπάσκετ το 2012 στην  Κωνσταντινούπολη



25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Δεν θυμάμαι



26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Καλό


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: Μέτριο


28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Υγεία πάνω απ΄ όλα


29. Αγαπημένο φαγητό: Ντολμαδάκια


30. Αγαπημένο γλυκό: Παγωτό


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Ακούω τα πάντα


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Γιώργος Σαμπάνης


33. Αγαπημένο τραγούδι: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο


34. Αγαπημένη ταινία: Interstellar


35. Αγαπημένη σειρά: Game of thrones


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Δεν έχω


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Yamaha T-Max


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Ύδρα


39. Είμαι ενεργός στα social media: ναί


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να έχω δίπλα μου ανθρώπους που θα τους αγαπάω και θα με αγαπάνε όσο εγώ!