Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Νίκο Παπανδρέου (Πέππας)



 

Νίκος Παπανδρέου (Πέππας)

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ονοματεπώνυμο: Νίκος Παπανδρέου



2. Ημερομηνία Γέννησης: 03/01/85



3. Παρατσούκλι: Πέππας



4. Ζώδιο: Αιγόκερως



5. Το γούρι μου: δεν  έχω



6. Ομάδα που αγωνίζομαι: Α.Ε. ΙΣΤΙΑΙΑΣ



7. Θέση που παίζω  συνήθως: Αμυντικό χαφ



8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ακαδημία Ιστιαίας,  ΑΕ Ιστιαίας, ΑΟ Ωρεών, Ευβοϊκός Γουβών



9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: ΑΕ Ιστιαίας



10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 1997



11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Ακόμα ένα πρωτάθλημα



12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Μια είναι η ομάδα !!!  Α.Ε.Κ !!!



13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Λίβερπουλ



14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Μαραντόνα



15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Λιονέλ Μέσι



16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Θανάσης Δήμου



17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: κανένας



18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: . κ. Γιώργος Κοσομούλης



19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Γιάννης Βογιατζής



20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): κανένας



21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Μέσα στην Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ,  0-1 με κεφαλιά



22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Το μπαράζ με τον Ερμή Πηλίου



23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Το πρωτάθλημα που χάσαμε από το Προκόπι στα χαρτιά



24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): η Α.Ε.  ΙΣΤΙΑΙΑΣ στην Γ΄ Εθνική



25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): δεν έχω



26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Μέτριο


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: Μέτριο



28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Υγεία



29. Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια με κιμά


30. Αγαπημένο γλυκό: εκμέκ


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: Ακούω τα πάντα


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Βέρτης



33. Αγαπημένο τραγούδι: «Θέλω να με νιώσεις»


34. Αγαπημένη ταινία: Η απόδραση των 11


35. Αγαπημένη σειρά: 50 - 50


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: BMW


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Beverly


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Με καλή παρέα παντού


39. Είμαι ενεργός στα social media: ναι


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Να κάνω οικογένεια