Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Λάμπρος Καρλατήρας: Ανέντιμη η απομάκρυνση μου

Με την παρούσα ανακοίνωση θέλω να κάνω γνωστό την Ξαφνική και Χωρίς Λόγο ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ μου από την ομάδα του Ηρακλή Ψαχνων.

Η εντύπωση και η ανακουφηση μερικών πως η ομάδα ’’εχει σωθεί’’ και ενώ βρισκόμαστε στα μισα της αγωνιστικής περιόδου , οδηγεί σε προβλήματα , εντάσεις και αφορμές ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!!

Όπως γνωριζουν αρκετοί στην πολυετή καριέρα μου , έχω ξεχωρίσει για την αγωνιστικότητα ,το ήθος και τον χαρακτήρα μου εντός κ εκτός αγωνιστικών χώρων. . και δεν θα αλλάξω τώρα. . 

Υ.Γ. Είναι το λιγότερο ανανδρο και ανεντιμο να διωχνεις εναν ποδοσφαιριστή σου ΝΕΚΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ και οχι την περίοδο των μεταγραφων (η οποία εληξε λίγες μέρες νωρίτερα ) , μιας και η απόφαση είχε παρθεί απο μερικούς καιρό τώρα . . 

Υ.Γ.2 Η χρόνια ολοκληρωνεται για όλους κατα τα μεσα Μαΐου (και όχι όποτε θεωρούν κάποιοι), ωστόσο εύχομαι στην ιστορική ομάδα του Ηρακλή και στους μέχρι πρότινος συμπαίχτες μου ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ  στην προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει από το καλοκαίρι.

*Ειμαι σίγουρος ότι ο ιστορικος ροπαλοφορος με ΣΩΣΤΑ πρόσωπα θα ξανα βρεθεί εκεί που του ανήκει !!!

Λάμπρος Καρλατήρας μέχρι πρότινος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή Ψαχνών