Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Παραίτηση του Θ. Τσακίρογλου από τον Α.Ο.Αιδηψός

Με επιστολή του ο Θανάσης Τσακίρογλου, ανακοινώνει την παραίτησή του από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΟ Αιδηψός. Διαβάστε την ανακοίνωση που αναφέρει και το λόγο παραίτησης:

Με την παρούσα επιστολή θα’ θελα να ανακοινώσω την παραίτησή μου από το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. ΑΙΔΗΨΟΣ, μέλος του οποίου είμαι ανελλιπώς από το 2015.

Θέλω να πιστεύω πως όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας μου, πρόσθεσα και εγώ με τη συμμετοχή μου ένα λιθαράκι προς την καλύτερη πορεία της ομάδας μας. Δυστυχώς η προσωπική μου διαφωνία για το θέμα του προπονητή για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά που έρχεται, με οδήγησε στην απόφαση της αποχώρησης από το Δ.Σ της ομάδας.

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια και τους εύχομαι καλή συνέχεια.

Η αγάπη μου για την ομάδα, φυσικά και δεν σταματάει με μια αποχώρηση από το Δ.Σ. Για το λόγο αυτό και σαν απλός φίλαθλος, θα κάνω πάντα ότι χρειαστεί για να την στηρίξω και να την βοηθήσω σε ότι μου είναι δυνατό.

Θανάσης Τσακίρογλου