Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ο ΑΠΚΟ Δροσιάς τίμησε τον Θανάση Παπακυριάκο


Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Θανάση Παπακυριάκου, Προέδρου του ΣΔΠ Εύβοιας:

Με συγκίνηση απερίγραπτη και πολλή προσμονή  το Σάββατο 29 Ιουνίου 2024 στο 3ο Πανηγύρι του ΑΠΚΟ  Δροσιάς είχα τη τιμή να παραλάβω τη πλακέτα για τη προσφορά μου στη Διαιτησία και στο Ποδόσφαιρο..

Ρίγη συγκίνησης  διαπέρασαν το κορμί μου και οι σκέψεις μου ανετρεξαν στα 34 και πλέον χρόνια που διανύω στο χώρο που Υπεραγαπω. 

Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο και ολο το ΔΣ του ΑΠΚΟ για την ύψιστη για μένα Τιμή που μου Έκαναν. 

Ο Συγγραφέας αναφέρει  "όταν φεύγεις καλό θα είναι να είσαι γεμάτος Αναμνήσεις  πάρα όνειρα  η Διοίκηση του  ΑΠΚΟ  το Σάββατο μου δημιούργησε ακόμα μια γλυκιά Ανάμνηση που θα με συντροφεύει παντοτινά!!!

Ευχαριστώ πολύ Μέσα από την Καρδιά ♥ μου που μου δίνετε τη Δύναμη να συνεχίσω να προσφέρω!!!

Με τιμή και εκτίμηση 

Θανάσης Παπακυριάκος 

Διαιτητής ΣΔΠ ΕΥΒΟΙΑΣ.