Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΔΗΛΩΣΗ Νίκου Ζαλάβρα: "Ζητώ συγνώμη για τη συμπεριφορά μου"

Ο Πρόεδρος της ομάδας της Ένωσης  Απολλωνίου και ΑΟ Ιστιαίας επικοινώνησε μαζί μας και μας έκανε την πιό κάτω δήλωση:

Σαν Πρόεδρος της ομάδας της Ένωσης  Απολλωνίου και ΑΟ Ιστιαίας θέλω να κάνω την πιο κάτω δήλωση:

Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του Αρτεμησιακού για την χθεσινή της  φιλοξενία και να τονίσω πως μακάρι να βλέπαμε συχνότερα παιχνίδια σαν το χθεσινό, που ήταν διαφήμιση για το ποδόσφαιρο. Αν και υπήρξαν στιγμές δύναμης και στιγμές που έγιναν και φάουλ, το παιχνίδι από την αρχή μέχρι το τέλος πραγματοποιήθηκε μέσα σε αθλητικά πλαίσια.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω σαν Πρόεδρος αλλά και σαν φίλαθλος τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μου, γιατί χθές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και άφησαν ικανοποιημένους τους φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο του Αρτεμισίου.

Από την άλλη οφείλω να ζητήσω συγνώμη τόσο από την ομάδα του Αρτεμησιακού όσο και από τους φιλάθλους της, γιατί χθές  κατά τη διάρκεια του αγώνα φέρθηκα περισσότερο σαν κακός φίλαθλος παρά σαν Πρόεδρος της ομάδας μου. Θέλω ευθαρσώς να απολογηθώ για την συμπεριφορά μου και γιατί στεναχώρησα συγκεκριμένα άτομα με αυτήν, μιας και σαν Πρόεδρος της βαριάς φανέλλας της Ένωσης Απολλωνίου και ΑΟ Ιστιαίας θα έπρεπε να μη παρασυρθώ από την αγάπη μου για αυτή και να κρατήσω το επίπεδο που της αξίζει.

Νίκος Ζαλάβρας
Πρόεδρος Ένωσης Απολλωνίου και ΑΟ Ιστιαίας