Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Αναστάση Σταθαρά

  


Αναστάσης Σταθαράς


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ονοματεπώνυμο: Αναστάσης Σταθαράς


2. Ημερομηνία Γέννησης: 21/7/2004


3. Παρατσούκλι: Φλούδας


4. Ζώδιο: Καρκίνος


5. Το γούρι μου: δεν έχω


6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΕ Ιστιαίας


7. Θέση που παίζω  συνήθως: Δεξί - Αριστερό μπακ


8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: ΑΕ Ιστιαίας


9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ακαδημίες ΑΕ Ιστιαίας


10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2014


11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να μην τα παρατάω και να γίνομαι καλύτερος μέρα με την ημέρα.


12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Ολυμπιακός


13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Ρεάλ Μαδρίτης


14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Κριστιάνο Ρονάλντο


15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Καρίμ Μπενζεμά


16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Νίκος Παπανδρέου


17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Δημήτρης Ζουζουλής


18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: Γιώργος Κοσομούλης


19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Γιάννης Αναγνώστου


20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): δεν ξέρω


21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι:  Ληλάντιο - ΑΕ Ιστιαίας (πρωτάθλημα Νέων)


22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Την χρόνια 2018-2019 που είχαμε φτάσει μέχρι τον ημιτελικό με την ομάδα Νέων της ΑΕ Ιστιαίας


23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Την χρόνια 2017-2018 που ήμουν εκτός ποδοσφαίρου λόγο τραυματισμού


24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Η άνοδος της ΑΕ Ιστιαίας στην Γ΄ Εθνική


25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Το συμβάν με την πέτρα στον αγώνα ΑΕ Ιστιαίας - Δόξα Προκοπίου


26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Μέτριο


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: καλό


28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: -


29. Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια με κιμά


30. Αγαπημένο γλυκό: Σοκολατόπιτα


31. Αγαπημένο είδος μουσικής: τράπ


32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Light


33. Αγαπημένο τραγούδι: «Ποιος είμαι»


34. Αγαπημένη ταινία: «Ο Σημαδεμένος»


35. Αγαπημένη σειρά: Peaky Blinders


36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Mini Cooper


37. Αγαπημένο δίκυκλο: Honda GLX


38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Όπου να ναι, αρκεί να υπάρχει καλή παρέα


39. Είμαι ενεργός στα social media: αρκετά


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Υγεία πάνω απ΄ όλα και όλα τα άλλα έρχονται