Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αιχμές κατά του Συνδέσμου Διαιτητών

 


Δήλωση Πρώην Διαιτητή

 Με αφορμή όσων το τελευταίο διάστημα  λέγονται και των νέων  που κυκλοφορούν  ορισμένοι σχετικά με τα πεπραγμένα του Συνδέσμου δράττομαι της ευκαιρίας να εκφράσω βαθύτατα την λύπη μου για την όλη πορεία του, αν και υπήρξα Μέλος του και μάλιστα εκλεγμένο στην Διοίκηση αυτού. 

 Δυστυχώς οι προβλέψεις μου αν και δυσοίωνες αποδείχτηκαν προφητικές καθώς είχα προαναφέρει ότι η διάλυση του Συνδέσμου ήταν προ των πυλών. Ωστόσο τότε η Διοίκηση του Συνδέσμου θεώρησε ότι εγώ ήμουν το Λάθος; και κλήθηκα σε απολογία με θέμα τη διαγραφή μου.

 Τα λόγια μου τότε ήταν επί λέξη'';ο Θείος σου τον άνοιξε (τον Σύνδεσμο) εσύ θα τον κλείσεις; απευθυνόμενος στο Λευτέρη Φανο!!!

 Στη παρούσα φάση ο Σύνδεσμος με τον παρόν ΔΣ αποδεικνύει την ανικανότητα του να φέρει σε πέρας τις οποίες υποχρεώσεις του και ως εκ τούτου θα πρότεινα στο ΔΣ του προκειμένου να αποφύγουν και τον οποίο εξευτελισμό να παραδώσουν τη σφραγίδα του Συνδέσμου και τα κλειδιά του ιδιόκτητου οικήματος στο Πρωτοδικείο Χαλκίδας ώστε να ακολουθήσει η οποία νόμιμη διαδικασία και ο Σύνδεσμος να ξανά λειτουργήσει και πάλι ομαλά και κατόπιν νέας Διοίκησης. 

Με εκτίμηση Αποστόλης Τσολακίδης